Thursday 26 July 2012

Salam Ramadhan 1433H

Salam Ramadhan kengkawan...

even ari ni adalah ari ke-6 kite berpose,aku hrp still x terlambat aku nk wish kt korg kn.. kjap je rs ms berjalan,kite dh masuk pertengahan tahun 2012. kjap je ms,aku dh 2 bln di perantauan berseorangan tanpa keluarga tersyg yg NUN JAUH dr pandangan..huhu..

Neway, aku harap Ramadhan kali ini memberikan rahmat buat kita semua.. Berpuasa la dgn penuh ikhlas (even kite kaum wanita ni xdpt pnuh...), jalanilah ibadat sunat bagi menambahkan 'bekalan' utk kita di Akhirat kelak, berbuat baik la sesama manusia... dan capailah segala Rahmat yg tersedia sempena bulan yang Mulia ni... Aku tulis gini,atas tujuan nk mengingatkan korg dan diri aku gak.. Sbb aku pn sntiase ade kekurangan...

Mohon maaf ya ;)

InsyaAllah, kite jmpe lg lain kali!!

Pict. from Google ;). 
Muahhzz!! 

2 comments: