Tuesday 5 June 2012

Mendung di Kuala Terengganu

Salam semua!!!

Ari ni adalah ari ketiga aku kt Kuala Terengganu tanpa keluarga tercinta... Lately, cuaca clowdy+ujan je pd malam ari... Lega gak la,xde la pns sgt.. Slalunye, siang pns,bile ptg ke mlm,mendung+ujan lebat.. Tapi ari ni, dr pg aku tgk cuaca mendung...

Ekceli aku xmo jd pengkaji atau pelapor cuaca.. Tu bukn mood aku.. Mood aku cm nk cite psl perasaan aku yg medung gak kt cni... Sjak tgglkn anak2, ari2 aku nngis rndukn dorg.. ;(. Sdih ati bile dgr sore anak2, kakak keletah cite pe dia wat ari2.. Aimy lak asyik nngis je bile dgr sore aku.... sob! sob!

But then, dh ini ketentuan Allah,kn? Rezeki aku di sini... So, aku paksa diri aku utk belajar menerima semua ini. Aku set kapla aku utk terima, perpisahan ini hanya dugaan kecil dan ada hikmah dari Allah s.w.t... insyaallah...

So post aku wat ms ni xde la gmbr2 cantik dr Kuala Terangganu... Sbb untill today aku xde mood nk jln2 kt cni..

1 comment:

  1. sabar jue... nak mencari rezeki lebih.. kekadang kena berkorban.. senyum sikit..

    ReplyDelete