Wednesday 2 May 2012

Welcome May!!

Bulan Mei 2012 dh.. Jap je ms b'lalu kn? Bulan ni aku ade beberapa bnde kn highlightkn! Antaranya:

1) Surat posting bg jwtn pemangkuan S32..  (hurm...surat myb kuar dlm 2 mggu lg. Agak2 kalo aku dpt dekat, myb area Putrajaya / KL, tp kan,kalo JAUH,aku rs KELANTAN la...huhu...berdebar seh!)

2) Motivasi diri (bnde ni aku akan apply kalo aku kn kuar dr MOT ni la..hahaha! tu pun akan tau after dpt surat posting nnti.. Kalo aku kn kuar,kn tgglkn UKK.. hurm......................mcm2 prasaan ade nnti..)

3) Audit SSR (Star Rating) dan 5S kat MOT (wat ms ni 2 bnde alah ni leh wat aku tempe+tensen tau... Byk sgt bnde nk kena setelkan..semata2 nk bg ranking MOT ni naik berbintang2 byknye.. chaiyok2!!.. Kapla aku ni pn berbintang2 gak la...)

4) Bufday Aimy!! (22hb nnti Aimy genap setahun! Bestnye!! ;). Wat ms ni,Aimy dh leh jln lbih dr 5 langkah! cayalah anak ibu! Cm alignment+stereng die jela kn service ckit..hahaha!! Nk celebrate ke setahun tu? X yah la.. Aina dl pn aku smbut ms die 2 tahun je..) 

5) Celebrate Anniversary Mak + Abh yg ke-30 tahun!! (Pergh!!! mcm syok je... Dh lm giler kn usia perkahwinan mak+abh aku.. Anniversary dorg 30 Mei nnti.. Plan2..nk smbut ktne ek....Nk mkn bsar2 time tu,sume sdare mare+mertua aku kn jmput nih..Hope sgt la jodoh aku+hubby pn kekal lama,huhu..Amin) 




No comments:

Post a Comment