Friday 11 May 2012

Aina Nursyafiqah Bt Shahrum

Ari ni mood aku nk cite psl ank sulong aku...

Aina dilahirkan pada 07 September 2009 di PPUM sekitar jam 4.00 petang...

Ms nk lahirkan Aina, aku bersyukur sbb aku x merasa sakit yg sgt azab.. Mungkin sbb doa+redha dr laki n mak aku gak kan.. air ketuban pecah dlm kul 7.30 pg.. Kul 8.30 aku check in kt spital.. Spanjang tggu ms bukaan tu, mmg aku x rs sakit smpi la bukaan dh smpi ke 6cm. Ha....ms tu la br aku rs sakit pinggang la,kapla la...

Ms meneran,aku kuatkn ati sbb nk ank dlm kandungan kuar dgn slamat.. So dlm jam 4 ptg, anak aku lahir dgn sihat dan sempurna.. Aku sgt bangga... Sbab ank aku sgt cantik n sihat.... ;). Alhamdulillah,terima kasih Ya Allah..    

 Aina adalah ank yg paling celoteh, bising, suke b'cite + lasak dlm b'main.... Die la akan wat aku t'senyum stiap kali die wat lawak.. Die la yg akan wat aku bsing bile umah sepah dgn mainan.. Die la peneman Aimy bile aku bz setelkn hal2 umah.. Tp, dlm proses membesar ni, Aina sgt kerap sakit2... ;(. Dlm tahun ni, hampir setiap bulan, dia akan semput.. Bile semput, ati aku ni sayu je tgk dada die yg laju menarik nfs yg pendek.. Mengah je...

Dr smlm aina dh kn smput lg.. Even ayah die dh bwk g klinik+amik gas, die still layu je bile aku tgk die t.hari td.. 

"Kakak, ibu saaaAAaaAaaYang kakak sgt2!!! Bile kakak sakit, ibu pn sakit.. Tiap2 ari ibu doa,agar stiap kali kakak tgh sihat, biarla k'sihatan tu kekal b'pnjgn...."


 
Ntah bp kali dh Aina kn sedut bnde alah ni..

        Ade je koleksi ubat2 Aina tiap2 bln.. ;(






No comments:

Post a Comment