Monday 27 August 2012

Pantai Penunjuk, Kijal, Terengganu

Since aku skrg dh keje kt Ganu kite ni.. aku smpat la jalan2 kt seluruh Terengganu ni.. Sonok tau dpt jln2.. ;). Even aku ke sana sebab jalankan tugas,ecewah!.. Tp ttp amik peluang jln2 ok.. ;)

Ni gmbr2 kt Pantai Penunjuk, Kijal. Kijal ni terletak kt dalam daerah Kemaman. Pantai ni sgt cantik... Air die jernih.. Batu2 yg bsar dan cantik.. 





Anak2 aku mmg pantang tgk air.. nk gak cecah kaki ke air tu...


Posing la..pe lg...

Nice pict taken by my hunny ;)

Aduyai.. X tahan tgk gmbr ni...

Adik kn pgg..sbb xleh balance bdn dok atas batu... Asyik nk melompat trn je!

Muahhzz!!!

Nmpk 'katik' lak si adik pki bj labuh ni...hahahah!!

Kn pgg si adik ni... kalo x nk rendam sokmo dlm air tu.. ;p
Tenang ati aku bile smpi kt pantai ni... ;)

1 comment:

  1. aina gmbr 5 tu.. huiii.. dlm2 comel dia tu.. posing ganas.. cantik la pantai tu.. x mandi ker..

    ReplyDelete