Thursday 23 February 2012

Manusia..Manusia....

name pn manusia kn.. X sumenye SEMPURNA... Sm la cam aku,aku bukn baik sgt pn.. Ari ni mulut lantang je b'cite+ngumpat.. Abis,dh aku bengang!! so,kuar la sumenye kt mulut nih... Rs mcm leh sbr,sbb ari Jumaat kn.. Tp sp la Juhannis... Iman pn x kuat ner..huhuhu

Xmo la cite ngn sp+np aku bengang.. tp mmg aku rs,pe aku ckp ari ni,'insan' tu t'dgr kot. Rs mcm bgus gak ko dgr..kirenye xde r aku ngumpat blkg2.. Tp,pk lik,mesti die sentap ckit kot... X baik aku sakitkn ati die kn?? Nk wat cmne,dh die pn wat aku rs nyampah+meluat jek...


Try la ko tu b'ubah ckit.. Gy ko ckp,ko bgus sgt.. Tp,ko x tnjuk lak yg ko tu bgus.. Kalo ko tnjukkn kebagusan tu,kitorg yg br nk carik kebagusan ni pn leh bljr.. X luaknye ilmu di dada ko tu.. Aku ckp pn,bukn sbb nk kate aku ni bgus,tp aku nk la bljr kebagusan ko tu...

Hurm...dh stat ngutuk2 lik kn.. Rs cam nk cpat lik umah je... Kt umh,xde la aku nk ngumpat2,sbb ank2 aku xfhm lg kn.. So xde org m'lyn,xde r m'jd2..hahahah

No comments:

Post a Comment